Hol van a csomagom?

Hol van a csomagom?

Jelentkezz be a JD-fiókodba, majd ellenőrizd a korábbi rendeléseket, vagy használd a „rendelés nyomon követése” opciót, hogy lásd a küldemény státuszát.

 Használhatod a nyomon követési linket is, amelyet e-mailben küldtünk.

Miért töröltétek a rendelésemet?

Miért töröltétek a rendelésemet?

Elnézést kérünk, amiért töröltük a megrendelésed.

Ha a megrendelt termékek bármelyike időközben elfogyott, törölnünk kell a megrendelésedet. A fizetési módtól függően legfeljebb 5 munkanapon belül visszatérítjük az árát.

Ügyfélszolgálatunk nem tudja, hogy egy adott termék újra lesz-e raktáron, ezért kérjük, nézd meg az „Újdonságokat”, hátha valami megtetszik.

Mennyibe kerül a szállítás?

Mennyibe kerül a szállítás?

Válaszd ki a számodra legkényelmesebb szállítási módot:

  • ExpressOne futárszolgálat
  • Magyar Posta átvételi pontok
  • Magyar Posta – házhozszállítás futárral
  • Átvétel az üzletben


Szállítási költségek :

  • A 25.000 Ft feletti vásárlások esetén a szállítás díjmentes
  • Az üzletben történő szállítás mindig ingyenes
  • Express One futárszolgálat – házhozszállítás – 990 Ft
  • Magyar Posta poste restante (postán maradó), PostaPont, csomagautomata – 1290 HUF
  • Magyar Posta futárszolgálat – házhozszállítás – 1890 HUF
  • Az utánvétes fizetés díja 300 Ft.

A megrendelésem hiányos

A megrendelésem hiányos

Valami hiányzik a rendelésedből? Elnézést kérünk, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Minden el nem küldött termékre teljes pénzvisszatérítést biztosítunk. Ha nem kaptál értesítést arról, hogy egy termék nem volt raktáron, és 7 munkanap elteltével sem kaptad vissza a teljes árát, kérjük, ebben az esetben is vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.


Figyelem: Amennyiben a csomag átvételekor azt észleled, hogy a csomag sérült, vagy korábban ki lett
bontva, akkor lehetőséged van futár vagy a bolti munkatársunk jelenlétében kitölteni a
panaszbejelentő űrlapot. Ez nagyban megkönnyíti a panasz elbírálását.

A rendelésem több részre lett bontva

A rendelésem több részre lett bontva

A gyorsabb kiszállítás érdekében a rendelésedet több részre bontottuk. A visszaigazoló e-mailben értesítünk a csomagok számáról és a szállítási időről.

Rossz terméket kaptam

Rossz terméket kaptam

Ha nem a megrendelt terméket kaptad, kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek a problémád megoldásában.  A könnyebb problémamegoldás érdekében kérjük, küldj az e-mail címünkre egy képet a kapott termékről

A megrendelés ajándékként küldése harmadik fél számára lehetséges?

A megrendelés ajándékként küldése harmadik fél számára lehetséges?

Ha a kiválasztott terméket ajándékként szeretnéd elküldeni, kérjük, a megrendelés leadásakor a címzett címét add meg szállítási címként.

Ajándékcsomagolási szolgáltatást nem nyújtunk, így a termékeket ugyanúgy csomagoljuk, mint egy szokásos rendelést. Az elektromos számlán tüntetjük fel a termékek árát, viszont a megrendeléssel kapcsolatos kérdéseket csak a megrendelést leadó személlyel tudjuk megbeszélni.

Problémám van a szállítással

Problémám van a szállítással

 Ha a szállítással kapcsolatban problémák merültek fel, ellenőrizd megrendelésed státuszát az alábbiak valamelyike szerint:

 Kattints az e-mailben küldött nyomon követési linkre, hogy megnézd a státuszát.

 Jelentkezz be a JD fiókodba, és ellenőrizd a korábbi rendeléseket, vagy használd a „rendelés nyomon követése” opciót, hogy lásd a szállítási státuszt.

 Ha továbbra is problémáid vannak a szállítással, kérjük, vedd fel a kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek a problémád megoldásában.

Módosíthatom vagy törölhetem a megrendelésemet?

Módosíthatom vagy törölhetem a megrendelésemet?

A megrendeléseket a lehető leggyorsabban állítjuk összes és csomagoljuk be, ezért a feldolgozási folyamat megkezdése után már nincs lehetőségünk módosítani vagy törölni azt.Ha a lehető leghamarabb felveszed velünk a kapcsolatot a következő számon talán tudunk segíteni: +36-1-445-3983. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől-péntekig érhető el, 09:00-17:00 óra között. 

Miért nem érkezett rendelést visszaigazoló email?

Miért nem érkezett rendelést visszaigazoló email?

A nagy mennyiségű megrendelés miatt a visszaigazoló e-mail kézbesítése a szokásosnál hosszabb időt vehet igénybe, azonban biztos lehetsz benne, hogy dolgozunk a megrendeléseden!  

 A szokásos szállítási idő a megrendeléstől számított 5-7 munkanap.

Milyen módon adhatom le a visszárut?

Milyen módon adhatom le a visszárut?

Tájékoztatom, hogy a nem használt árut a csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül lehet visszaküldeni.
Ha a vásárlás valamelyik akciónk során történt, a visszaküldés lehetősége az akció feltételeinek függvénye lehet.


Kérjük, hogy a terméket a kitöltött visszaküldési űrlappal és számlával együtt csomagolja be. 


Töltsd ki a visszáru űrlapot, melyet e-mailben küldtünk. Itt is letöltheted. A visszárut küldd az alábbi címre:

JD Sports

No Limit Logistics Kft. (JD RETURN)

Mészárosok útja 6

Warehouse A2, CTP Park V.

2051 Biatorbágy

JD Sports HU - elállás” felirattal


A termékek visszaküldése önköltséges. Általában visszatérítjük a termék teljes árát a kifizetett standard szállítási díjjal együtt, ha a megrendelésedet a lemondási időn belül megkapjuk.

Kérjünk, vedd figyelembe, hogy a szállítási díj visszatérítése nem feltétlenül érvényes, ha úgy döntesz, hogy csak a megrendelt áruk egy részét küldöd vissza.

A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.

Reklamáció

Reklamáció

Reméljük, hogy az összes nálunk történt vásárlással elégedett vagy. Néha azonban a dolgok nem a tervek szerint alakulnak. Ha úgy érzed, valamilyen szempontból nem tettünk eleget az elvárásaidnak, vagy ha érdemes lenne javítanunk a szolgáltatásainkon, jelezd felénk!

Mire számíthatsz tőlünk

Lehetővé tesszük, hogy felvedd velünk a kapcsolatot az általad választott módon, legyen az telefon, e-mail, chat vagy a közösségi média.

A profi, segítőkész munkatársaink kedvesen üdvözölnek és bemutatkoznak majd.

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy kollégáink megfelelő képzésekben részesüljenek, hogy már a beszélgetés elején segíteni tudjanak.

Tiszteletben tartjuk a magánéletedet.

Hogyan segíthetsz nekünk?

Adj meg minden információt, amire szükségünk lehet ahhoz, hogy segíthessünk neked. Szólj, ha bármilyen különleges igényed van. Légy udvarias, és mutasd ki munkatársaink iránt ugyanazt a tiszteletet, amit ők is mutatnak irántad. Azzal, hogy visszajelzést adsz nekünk arról, mennyire jól végezzük a munkánkat, hozzájárulsz, hogy még hatékonyabban segíthessünk.

Igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni.

Hogyan tegyél panaszt, ha valami rosszul alakul?

Panaszodat jelentheted az üzletben. A helyszínen elintézhetsz minden a reklamációval kapcsolatos tevékenységet – ehhez elég, ha magaddal viszed a vásárlási bizonylatot és a reklamált terméket.

Ha szeretnéd, a reklamált terméket vissza is küldheted hozzánk. Ebben az esetben az alábbiakra kell figyelned:

  • A panaszt rögzítsd írásban. Rendelkezésedre áll az űrlap, melyet itt tölthetsz le.
  • A reklamációt a bejelentéstől számított 14 napon belül kezeljük.
  • A terméket az űrlappal együtt küldd az alábbi címre:
    • No Limit Logistics Kft. (JD Sports COMPLAINTS)
      Mészárosok útja 6
      Warehouse A2, CTP Park V.
      2051 Biatorbágy
      "JD Sports - reklamáció" felirattal

  • Minden, a jdsports.hu boltban, általad vásárolt termékkel kapcsolatban megilletnek a Polgári Törvénykönyvben meghatározott termékhibával, az eladó felelősségével kapcsolatos jogosultságok (kellékszavatosság) a vásárlás dátumától számított 2 éven keresztül.

NE FELEDD

A panaszbejelentő űrlap kitöltése során adj meg minden információt, ami a panaszkezelés során segítségünkre lehet (a személyi adataid, az észlelt hiba leírása, garanciával kapcsolatos igény)

Ha úgy döntesz, hogy a reklamációs folyamatot visszaküldés útján intézed, a szállítási költségeket neked kell állnod.

Amennyiben panaszodat kezeltük és megerősítettük, a szállítási díjat visszatérítjük.

A http://ec.europa.ea oldalon található online vitarendezési platform segítségével panaszodat független harmadik félhez továbbíthatod felülvizsgálatra.

Ha panaszodat továbbítottuk, és továbbra sem vagy elégedett a válaszunkkal, akkor a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhatsz, hogy döntésünk független felülvizsgálatát kérd. Az alábbi linken a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjára juthatsz el:

https://fogyasztovedelem.kormany.hu/

Mennyi időt vesz igénybe a visszáru feldolgozása?

Mennyi időt vesz igénybe a visszáru feldolgozása?

A visszaküldést az általad választott fuvarcég oldalán keresztül követheted nyomon. A visszetérítési folyamat 14 napot is igénybe vehet, a csomag raktárba kerülésétől számítva. E-mailben értesítünk, ha megkaptuk a terméket és feldolgoztuk a visszárut. A fizetési módtól függően az összeg legfeljebb 5 munkanapon belül jelenik meg a számládon. Ha ezután sem kapod meg a visszatérítést, kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek.

Honnan szerezhetek új visszáru űrlapot?

Honnan szerezhetek új visszáru űrlapot?

A visszáru űrlapot csatolmányban küldtük a visszaigazoló e-maillel együtt, de itt is letöltheted. Ha nem tudod letölteni, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Hogyan válthatom vissza az üzletben a vásárolt terméket?

Hogyan válthatom vissza az üzletben a vásárolt terméket?

Az üzletben történő visszáru csomag leadása ingyenes.

Ne feledd, hogy a hagyományos üzletünkben vásárolt termékeket 30 napon belül kell leadni.

Mit tehetek, ha a visszatérített összeg hibás?

Mit tehetek, ha a visszatérített összeg hibás?

Ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek a probléma megoldásában.

Nem kaptam visszatérítést

Nem kaptam visszatérítést

A visszáru feldolgozása a beérkezéstől számított 14 napot is igénybe vehet. Keményen dolgozunk azon, hogy a visszatéréseket feldolgozzuk, és köszönjük a türelmet. E-mailben értesítünk, ha a visszaküldésedet feldolgoztuk. E-mailben értesítünk, amint feldolgozzuk a visszárut – a visszatérített összeg 3-5 munkanapon belül fog megjelenni a számládon.

Milyen a visszáru politikátok?

Milyen a visszáru politikátok?

A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.

Ha vissza szeretnéd küldeni a rendelésedet, azt természetesen megteheted. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a hagyományos üzletben vásárolt termékeket az egyik üzletünkbe kell visszavinni.

Hogy küldhetem vissza online a visszárut?

Töltsd le az űrlapot, melyet csatolmányban küldtünk a megerősítő e-maillel. Csomagold össze a visszaküldeni kívánt terméket, ezenfelül tedd  a csomagba a számlát/vásárlási bizonylatot. Küldd el az alábbi címre:

JD Sports

No Limit Logistics Kft. (JD RETURN)

Mészárosok útja 6

Warehouse A2, CTP Park V.

2051 Biatorbágy

„jdsports.hu – elállás” felirattal

Az alsónemű higiéniai okokból nem küldhető vissza. A fürdőruhák visszaküldését csak akkor fogadjuk el, ha a biztonsági pánt sértetlen.


A termékek visszaküldése önköltséges. Általában visszatérítjük a termék teljes árát a kifizetett standard szállítási díjjal együtt, ha a megrendelésedet a lemondási időn belül megkapjuk. 

Kérjünk, vedd figyelembe, hogy a szállítási díj visszatérítése nem feltétlenül érvényes, ha úgy döntesz, hogy csak a megrendelt áruk egy részét küldöd vissza.

Hol találom a mérettáblázatot és az ápolási útmutatót?

Hol találom a mérettáblázatot és az ápolási útmutatót?

A mérettáblázatot és az ápolási útmutatót bármelyik termékoldalunkon megtalálod. A mérettáblázat ellenőrzésekor válaszd ki a megfelelő márkát és nemet, így könnyen megtalálod a szükséges információkat.

Milyen módon vehetem fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?

Milyen módon vehetem fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?

Felveheted velünk a kapcsolatot telefonon a +36-1-445-3983 számon, e-mailben az info@jdsports.hu címen vagy a közösségi médián keresztül. Nézz fel a kapcsolatfelvételi oldalunkra ITT

Megtudhatom, mikor lesz újra elérhető egy termék?

Megtudhatom, mikor lesz újra elérhető egy termék?

Ügyfélszolgálatunk korlátozott információkkal rendelkezik arról, hogy egy termék újra kapható lesz-e, ezért folyamatosan ellenőrizd a weboldalon a termék elérhetőségét.

Kövess minket közösségi oldalainkon, hogy elsőként értesülj az új termékekről!

https://www.instagram.com/jdsportshu/  https://www.facebook.com/jdsportshu/

Hogyan értesülhetek az új termékekről?

Hogyan értesülhetek az új termékekről?

Ha szeretnéd látni az üzleteinkbe érkező új termékeket, kövess minket közösségi oldalainkon vagy nézd meg az újdonságokat a webshopunkban!

Elfelejtettem a fiókom jelszavát, mit tegyek?

Elfelejtettem a fiókom jelszavát, mit tegyek?

A jelszó visszaállításához lépj a bejelentkezési képernyőre, és válaszd az „Elfelejtettem a jelszavam” lehetőséget, majd kövesd az utasításokat a jelszó e-mailben történő visszaállításához. Ha minden lépést végrehajtottál, kapsz egy e-mailt, amely arra kér, hogy hozz létre egy új jelszót és jelentkezz be újra.

Nem tudok bejelentkezni a fiókomba

Nem tudok bejelentkezni a fiókomba

Ha nem tudsz bejelentkezni, ellenőrizd először, hogy a CAPS LOCK ki van-e kapcsolva. Ha ki van, győződj meg arról, hogy az e-mail címedet és a jelszavadat pontosan úgy adod meg, ahogyan azt a regisztrációkor tetted. Egyes készülékek automatikusan nagybetűvé alakíthatják az e-mail cím első betűjét, ezért a bejelentkezés előtt változtasd kisbetűre.

Ha a jelszavadat a rendszer továbbra sem fogadja el, lehet, hogy vissza kell állítanod. Ehhez kattints az „Elfelejtettem a jelszavam” gombra, és kövesd a lépéseket, hogy új jelszót küldhessünk.

Ha ezután is problémák merülnének fel a bejelentkezés során, az jelentheti azt, hogy nem hoztál létre fiókot az első rendelés leadásakor. Ellenőrizheted, hogy van-e fiókod, ha a „Regisztráció” lehetőségre lépsz a weboldalunkon. Ha nincs fiókod, az oldalon regisztrálhatod az adataidat és létrehozhatsz egy új fiókot.

További bejelentkezési problémákkal kapcsolatban kérjük, fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz, akik szívesen segítenek.

Le szeretnék iratkozni a hírlevélről

Le szeretnék iratkozni a hírlevélről

Ha le szeretnél iratkozni hírleveleinkről, akkor kattints a „leiratkozás” linkre, amely az e-mailjeink alján található.

A szolgáltatás deaktiválása 72 órát is igénybe vehet.

Ha nincs hozzáférésed egyik e-mailünkhöz sem, kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek a leiratkozásban.

Hol találom a legközelebbi üzletet?

Hol találom a legközelebbi üzletet?

A legközelebbi üzlet megtalálásához kattints IDE

Hogyan léphetek kapcsolatba a központi irodával PR és marketing-lehetőségekkel kapcsolatban?

Hogyan léphetek kapcsolatba a központi irodával PR és marketing-lehetőségekkel kapcsolatban?

Ha PR & marketinggel kapcsolatban szeretnél kapcsolatba lépni a központi irodával, kérjük, nézz fel a kapcsolatfelvételi oldalunkra ITT

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

Mikor kapom meg a rendelt terméket?

A szokásos szállítási idő a megrendeléstől számított 3-6 munkanap.