Milyen módon adhatom le a visszárut?
Milyen módon adhatom le a visszárut?
Tájékoztatom, hogy a nem használt árut a csomag kézhezvételétől számított 30 napon belül lehet visszaküldeni.
Ha a vásárlás valamelyik akciónk során történt, a visszaküldés lehetősége az akció feltételeinek függvénye lehet.
Visszáruzás a magyarországi JD üzletben
Vidd el az üzletbe a csomagot és a vásárlást igazoló dokumentumot (számla), amit e-mailben kaptál.
Valamennyi formalitást a helyszínen kell elintézni.
Ne feledd, hogy a visszavitt terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amilyenben kézhezvételkor volt (nem hiányozhatnak a címkék és nem viselheti használat nyomait).
Ha üzletünkben szeretnél elállni a webshopos vásárlástól, a termék árát arra a bankszámlára utaljuk vissza, amit a kitöltött elállási űrlapon megadott.
Üzletünkben nincs mód a vételár készpénzben történő visszafizetésére.
Visszáruzás visszaküldés útján
Kérjük, hogy a terméket a kitöltött visszaküldési űrlappal és számlával együtt csomagold be.
Töltsd ki a visszáru űrlapot, melyet e-mailben küldtünk. Itt is letöltheted.
A visszárut küldd az alábbi címre:
JD Sports
No Limit Logistics Kft. (JD RETURN)
Mészárosok útja 6
Warehouse A2, CTP Park V.
2051 Biatorbágy
"JD Sports HU - elállás" felirattal.
A termékek visszaküldése önköltséges.
A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
A termékeket nem lehet csomagautomatába visszaküldeni.
Reklamáció
Reklamáció
Hogyan tegyél panaszt, ha valami rosszul alakul?
Panaszodat jelentheted az üzletben. A helyszínen elintézhetsz minden a reklamációval kapcsolatos tevékenységet – ehhez elég, ha magaddal viszed a vásárlási bizonylatot és a reklamált terméket.
Ha szeretnéd, a reklamált terméket vissza is küldheted hozzánk. Ebben az esetben az alábbiakra kell figyelned:
Tájékoztatjuk, hogy lehetősége van üzletünkbe visszavinni a megreklamálandó terméket, vagy postai úton is eljuttathatja hozzánk.
Reklamáció az üzletben
- Vigye vissza a terméket bármelyik üzletünkbe a kitöltött panaszbejelentő űrlappal és a számlával együtt.
- Helyben elintézhet minden formalitást; a panasz elbírálására a reklamáció regisztrálásától számítva 14 nap áll rendelkezésünkre.
- Rendelkezésedre áll az űrlap, melyet itt tölthetsz le.
Reklamáció csomagküldés útján
Tisztelettel kérjük, hogy csomagolja be a terméket a kitöltött reklamációs űrlappal és a számlával együtt, majd küldje el az alábbi címre:
No Limit Logistics Kft. (JD SPORTS COMPLAINT)
Mészárosok útja 6
Warehouse A2, CTP Park V.
2051 Biatorbágy
JD Sports webáruház - reklamáció" felirattal
A postaköltséget a feladó állja.
Tájékoztatjuk, hogy nem áll módunkban utánvétes csomagokat átvenni.
A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
A csomag raktárba érkezésétől számított 14 nap áll rendelkezésünkre a panasz kezelésére.
Minden, a JD Sports boltban, általad vásárolt termékkel kapcsolatban megilletnek a Polgári Törvénykönyvben meghatározott termékhibával, az eladó felelősségével kapcsolatos jogosultságok (kellékszavatosság) a vásárlás dátumától számított 2 éven keresztül.
Ha valamelyik JD Sports üzletben vásároltad a terméket, amire panaszt szeretnél benyújtani, vidd be a vásárlást igazoló dokumentummal (blokk, számla) együtt bármelyik boltunkba. Kollégáink segítenek a panasz kezelésében.
NE FELEDD
A panaszbejelentő űrlap kitöltése során adj meg minden információt, ami a panaszkezelés során segítségünkre lehet (a személyi adataid, az észlelt hiba leírása, garanciával kapcsolatos igény)
Ha úgy döntesz, hogy a reklamációs folyamatot visszaküldés útján intézed, a szállítási költségeket neked kell állnod.
Amennyiben panaszodat kezeltük és megerősítettük, a szállítási díjat visszatérítjük.
A http://ec.europa.ea oldalon található online vitarendezési platform segítségével panaszodat független harmadik félhez továbbíthatod felülvizsgálatra.
Ha panaszodat továbbítottuk, és továbbra sem vagy elégedett a válaszunkkal, akkor a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhatsz, hogy döntésünk független felülvizsgálatát kérd. Az alábbi linken a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjára juthatsz el: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/
Mennyi időt vesz igénybe a visszáru feldolgozása?
Mennyi időt vesz igénybe a visszáru feldolgozása?
A visszaküldést az általad választott fuvarcég oldalán keresztül követheted nyomon. A visszetérítési folyamat 14 napot is igénybe vehet, a csomag raktárba kerülésétől számítva. E-mailben értesítünk, ha megkaptuk a terméket és feldolgoztuk a visszárut. A fizetési módtól függően az összeg legfeljebb 5 munkanapon belül jelenik meg a számládon. Ha ezután sem kapod meg a visszatérítést, kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek.
Honnan szerezhetek új visszáru űrlapot?
Honnan szerezhetek új visszáru űrlapot?
A visszáru űrlapot csatolmányban küldtük a visszaigazoló e-maillel együtt, de itt is letöltheted. Ha nem tudod letölteni, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
Hogyan válthatom vissza az üzletben a vásárolt terméket?
Hogyan válthatom vissza az üzletben a vásárolt terméket?
Az üzletben történő visszáru csomag leadása ingyenes.
Ne feledd, hogy a hagyományos üzletünkben vásárolt termékeket 30 napon belül kell leadni.
Mit tehetek, ha a visszatérített összeg hibás?
Mit tehetek, ha a visszatérített összeg hibás?
Ebben az esetben vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek a probléma megoldásában.
Nem kaptam visszatérítést
Nem kaptam visszatérítést
A visszáru feldolgozása a beérkezéstől számított 14 napot is igénybe vehet. Keményen dolgozunk azon, hogy a visszatéréseket feldolgozzuk, és köszönjük a türelmet. E-mailben értesítünk, ha a visszaküldésedet feldolgoztuk. E-mailben értesítünk, amint feldolgozzuk a visszárut – a visszatérített összeg 3-5 munkanapon belül fog megjelenni a számládon.
Milyen a visszáru politikátok?
Milyen a visszáru politikátok?
A csomagokat nem lehet személyesen leadni a biatorbágyi raktárban.
Ha vissza szeretnéd küldeni a rendelésedet, azt természetesen megteheted. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a hagyományos üzletben vásárolt termékeket az egyik üzletünkbe kell visszavinni.
Hogy küldhetem vissza online a visszárut?
Töltsd le az űrlapot, melyet csatolmányban küldtünk a megerősítő e-maillel. Csomagold össze a visszaküldeni kívánt terméket, ezenfelül tedd a csomagba a számlát/vásárlási bizonylatot. Küldd el az alábbi címre:
JD Sports
No Limit Logistics Kft. (JD RETURN)
Mészárosok útja 6
Warehouse A2, CTP Park V.
2051 Biatorbágy
„jdsports.hu – elállás” felirattal
Az alsónemű higiéniai okokból nem küldhető vissza. A fürdőruhák visszaküldését csak akkor fogadjuk el, ha a biztonsági pánt sértetlen.
A termékek visszaküldése önköltséges. Általában visszatérítjük a termék teljes árát a kifizetett standard szállítási díjjal együtt, ha a megrendelésedet a lemondási időn belül megkapjuk.
Kérjünk, vedd figyelembe, hogy a szállítási díj visszatérítése nem feltétlenül érvényes, ha úgy döntesz, hogy csak a megrendelt áruk egy részét küldöd vissza.